З усього того, чому я навчилася на даному тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде вміння створювати та редагувати блог, шукати інформацію в Інтернеті, а також користуватися довідковою літературою. Також позитивним буде відкритий доступ до контролюючих завдань. Я думаю, що робота над проектом покращить критичне мислення учнів, розвине навички ХХі століття, вдосконалить роботу з ІКТ.
Блог Людмили Роженко на тренінгу "Відкритий світ"
"Єдиний шлях, що веде до знань, - це діяльність" Бернард Шоу
середу, 29 серпня 2012 р.
Рефлексія. Модуль 10
Цей модуль допоміг мені зрозуміти свою роль фасилітатора під час роботи учнів над проектом, я зрозуміла основне завдання фасилітатора - ненав'язлива допомога групі на кожному етапі роботи. Ще, працюючи над даним модулем, було допрацьовано план вивчення теми "Будова речовини"
Рефлексія. Модуль 9
В даному модулі ми працювали з wiki-сторінками. Ми зрозуміли як редагувати ці сторінки, створювати посилання на інші докумненти
Рефлексія. Модуль 8
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учні", а саме оцінювання має відбуватися протягом усієї роботи над проектом, оцінювання має акцентувати увагу на змісті навчальної теми, а також на набутих навичках ХХІ століття.
Рефлексія. Модуль 7
Виконуючи завдання даного модуля, я створила приклад учнівської роботи, а саме презентацію "Таємниці довкілля", а також учнівський блог "Агрегатні стани речовини"
понеділок, 27 серпня 2012 р.
Рефлексія.Модуль 6
Під час роботи над даним модулем ми обговорили питання педради, які стосувалися роботи учнів з мережею Інтернет. Ми дали відповіді на запропоновані питання, вказали шляхи їх розв'язання.
Рефлексія. Модуль 5
Під час роботи над даним модулем я навчилася працювати з google-документами, створювати тести, імпортувати їх на віртуальний диск, а також познайомилася з поняттям про авторське право.
Підписатися на:
Дописи (Atom)